zaterdag 21 mei 2011

A lijn rokjes




 Twee A lijn rokjes voor mijn nichtjes de gestreepte voor rosanne en de witte voor celina
Mijn zus en ik hadden er al een paar keer over gehad,en nu de jas klaar was had ik hier
wel zinin om te maken.
het is het buiten lekker weer, zit ik binnen maar ik vindt het zo'n voldoening geven om
kleren te maken heerlijk.
Ik heb ook nog in de zon gezeten hoor.
Het modeltje heb ik gebruik van de BK 3449 elastiekje er in en afgelockt aan de onderkant
heel simpel maar, makkelijke soepele rokjes in de wasmachine en weer aan.
de rokjes met model volgen nog.





2 opmerkingen:

  1. Heey

    Nou ziet er weer leuk uit hoor;)

    Kan je niet een webshop gaan beginnen? Als je Bjorn lief aan kijkt wil die je vast wel helpen;)

    Liefs Albertine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Ik probeer je maar zo te bereiken over die rimpelrokken.
    Als je de heupwijdte opmeet, dus het dikste gedeelte bij je heupen, dan tel je daar 1 cm bij op. (Dat ga later wegstikken met een stuk elastiek.) Omdat je de stof dubbel hebt, hoef je maar de helft van de heupwijdte te hebben. Dan speld je dus de helft van de heupwijdte vanaf de stofvouw die je gemaakt hebt.
    Snap je het, waarvandaan je dus gaat spelden?
    Ik hoor het wel als je er nog neit uitkomt.
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen