vrijdag 6 mei 2011

nieuw kastje voor de naaispullen



Vandaag zijn we naar IKEA geweest,ik wou graag een ladenkastje waar ik mijn
spullen in kon doen voor het naaien.Nou ik ben mooi geslaagd,een kastje met
9 ladjes zie de foto heel fijn. Hiervoor had ik het altijd in een soort
koffer zitten maar vondt dat niet overzichtelijk.Maar deze staat nu naast de
naaihoek heel praktische, paste precies in het hoekje zoals je kunt zien
alles zo bij de hand.De lappen heb ik de inbouwkast er naast altijd liggen
het is heel handig die kamer je kunt alles zo laten liggen.
Ik heb de diepvries weer aangrensend naast het schap staan naast de
lockmachine, wat ik veel al gebruik als werkblad,en voor groter werk de
keukentafel.
Wie heeft er nog interesse in de spoelen,die kwam ik nog tegen ze zijn van
mijn oude machine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten